Thursday, January 22, 2009

Nominations for the Oscars 2009 ANIMATION





Šiandien diena, kai buvo paskelbti filmai, kurie nominuojami oskarams. Man aišku aktuoliausia yra animacinių filmų kategorija:) Žinoma įdomios ir kitos, bet ši sritis niekaip nedingtų iš mano akiračio.
Taigi, kaip ir tikėjausi dėl geriausio pilno metražo animacinio filmo ketegorijoje susikauna trys nuostabūs metų atradimai: linksmasis šuo Boltas filme ,,Bolt", komiškoji panda pažėrusi mums krūva nuotykiu ir juoko filme ,,Kung fu Panda" bei išraiškingasis ,,WALL-E".
Stipriausiai man čia atrodo ,,WALL-E" bei ,,Kung Fu Panda". Jie buvo metų atradimai. Mano favoritas yra ,,WALL-E", tad aš visa širdimi sirgsiu už šį filmą:)



Trumpametražių animacinių filmų penketukas taip pat ne prastai atrodo! Tris iš penkių mačiau, ketvirtojo tik treilerį. Per metus pamatau išties daug animacinių filmų, kai kurie palieka gilų įspūdi, kai kurie tiesiog pasižiūriu ir viskas. Tarp šio penketuko mane labiausiai nustebino ,,Lavatory - Lovestory". Filmas apie tuoleto kasininkę-prižiūrėtoja. Linkasmas ir originalus, bet ar vertas oskaro tai net nežinau. Labiausia buvu užtikrintas dėl nuostabiojo ,,Oktapodi", kuris mane ir pribloškė, ir nustebino.Meistrų darbas. ,,Presto" jau iš anksto buvo pasmerktas šiam sąrašui. Juk tai nuostabiųjų Pixar'ų naujausias trumpametražis, sugražinantis į animacijos aukso amžių. ,,This Way Up" man teko matyti tik treileri ir skaityti daugelio kritikų gerus atsiliepimus. Iš pirmo įspūdžio filmas pasirodė kitoks, bet nenustebino, nes tik treileri ir temačiau. Mažiausiai galiu pasakyti apie ,,La Maison en Petits Cubes", jo dar nemačiau, bet vos tik pasitaikys proga pažiūrėsiu ir į blogą .



Visas sąrašas:

ANIMATED FEATURE FILM:

Bolt (Walt Disney), Chris Williams and Byron Howard
Kung Fu Panda (DreamWorks Animation, Distributed by Paramount), John Stevenson and Mark Osborne
WALL•E (Walt Disney), Andrew Stanton

ANIMATED SHORT FILM:
La Maison en Petits Cubes A Robot Communications Production, Kunio Kato
Lavatory - Lovestory A Melnitsa Animation Studio and CTB Film Company Production, Konstantin Bronzit
Oktapodi (Talantis Films) A Gobelins, L’école de l’image Production, Emud Mokhberi and Thierry Marchand
Presto (Walt Disney) A Pixar Animation Studios Production, Doug Sweetland
This Way Up A Nexus Production, Alan Smith and Adam Foulkes


Keletas nominuotų
ANIMATED SHORT FILM:

,,Oktapodi":




,,Presto":




,,Lavatory - Lovestory":




,,This Way Up":



,,La Maison en Petits Cubes":



More information:
http://www.oscar.com/

1 comment: