Monday, March 1, 2010

Zuikio kopūstai (treileris) ir interviu su animatorium Vladislav Berežok



Nieko nėra smagiau kaip pristatyti mūsų tautiečių animacinius filmus. Šį kartą išskirtinis interviu su Vladislav Berežok ir greitai pasirodysiančio jo naujausio animacinio filmo ,,Zuikio kopūstai" treileris. Įvertinkite ir pasidalinkite savo nuomone:)

Po treileriu yra ir intervių apie patį autorių.

Tai istorija apie zuikį, kuris nusprendė pats auginti kopūstus. O tam reikėjo gauti sėklų iš Šv. Petro, kuris gyvena danguje........


Režiserius: Vladislav Berežok
Kompozitorius: Jonas Jūrkunas
Foto: Lija Afanasjeva
Post produkcija: Antanas Skučas
---------------------------
Išskirtinis Vladislav Berežok intervių animacijos blogui www.meinardas.blogspot.com !


Vladislav Berežok

Sveikas,

Smagu, kad sutikai atsakyti į kelis klausimus:)
1)
Kas ir iš kur pats esi?

Sveikas Meinardai man ir smagu, aš esu Vladislav Berežok, gimiau Kaune labai kūribingoje šeimoje-abu mano tėvai yra menininkai.

2) Kaip atradai animaciją ir kiek ja jau užsiiminėji?

Atradau, kuomet pradėjau matyti žmonių dvasių spalvas ir spalvingus skraidančius kamuoliukus, kurie atvedė mane prie animacijos, tai reiškia - nuo vaikystes, tai viso mano gyvenimo svajonė.
Po to mokiausi M. Dobužinskio estetinio lavinimo centre Kaune kurį įsteigė mano tėvai, ten aš gavau visas dailės žinias , be to man pasisekė, nes tais laikais mama organizuodavo kino ir animacijos festivalius Kaune. Taigi jau nuo pat mažens bendravau su Argus studija iš Maskvos, Ukrainos animatoriais ir tt...Vėliau įstojau į Kauno Vienožinskio menų kolegiją, bet grafinio dizaino specialybės taip ir nebaigiau. Tačiau ten gavau daug naudingų žinių, kurios turėjo įtakos mano kūrybai, taip pat būdamas ten sužinojau apie Vilniaus dailės akademijoje atsiradusias animacijos studijas. Ten pasisekė - sutikau animacijos režisierių - dėstytoją Ilją Bereznickį, po to sekė stažuotės Maskvoje... Iš viso jeigu pažiūrėti profesionaliai tai užsiimu animacija apie 6-7 metus.

3) Kur šiuo metu dirbi ir ką kuri?

Dirbu M. Dobužinskio lavinimo centre, kur įkūriau animacijos studiją, ten aš mokinu vaikus animacijos, ir pats dirbu prie savo debiutinio filmo "Zuikio kopūstai", kuris realiai yra užbaigtas....bet premjera bus manau tik pavasari.

4) Su kokiais sunkumais susiduri kurdamas?

Aišku paprasto gyvenimo buities problemos, nes gyvenime egzistuoja ne tik animacija, bet dar ir išorinis pasaulis, finansinė problema tai dar vienas iš aspektų, bet jei stipriai pasistengus tai jis būna išsprendžiamas. Daugiau, atrodo, pas mane nėra jokių sunkumų:)

5) Su kokiom programom kuri?

Kuriu įvairiai, piešiu ranka, lipdau plastiliną, jei prasideda kalba apie kompiuterį tai: Flash, Toon Boom, Photoshop, After Effects, 3Dmax

6) Kokie animatoriai ar režisieriai turi/turėjo įtakos tavo kūryboje?

Aleksandras Petrovas, Ilja Bereznickas, Antanas Janauskas, Ivanovas Vano, Tatjana Iljina, Jurijus Noršteinas, Peteris Lordas, Nickas Parkas, Hayao Miyazaki, Timas Bartonas, Woody Alenas, ir tt.....................

7) Iš kokių interneto puslapių semiesi idėjų ar naujausių žinių apie animacija?

Oi, labai daug jų yra.... dabar viską sužinau iš tavo blogo , o apie Lietuvos animaciją - iš Lietuvos kinematografininkų sąjungos.

8) Kur galima daugiau apie tave sužinoti?

Miesto IQ internetiniame puslapije spaudoje, festivaliuose, dar http://www.motionlab.lt, http://www.behance.net/Vladislav ir šiaip stebėkit mano kūrybą, Lietuvoje stengsiuos būti matomas:)

9) Ko palinketum žmogui, kuris tik pradeda kurti?

Užsispyrimo, kantrybės, daug literatūros, piešimo pagrindų, stebėti viską kas juda ir nejuda, ir dvasingumo!

Dėkui ir sėkmės tolimesnėje kūryboje.


Keli kiti autoriaus padaryti darbai:

http://www.youtube.com/watch?v=vruCdEK5qa8
http://www.youtube.com/watch?v=tvEBkL8b4Ms
http://www.youtube.com/watch?v=2qlPMztwqw8
http://www.youtube.com/watch?v=E8bKYFv31sI- šitas laimėjo pirmą vietą Berlyne.


Sėkmės autoriui ir laukiam animacinio filmo ,,Zuikio kopūstai".

No comments: