Friday, May 30, 2008

Sviezia kava! mano pirmasis darbas Gauminoje!!!

Pristatau Jums pirmaji savo (kaip animatoriaus) animacini darba Gauminoje!:))))

Tik atejes i naujaji darba gavau uzduoti suanimuoti animacini filma kavos tematika!:)
Tuo metu beveik nieko neismaniau apie flash'a (siuolaikinis animatoriu darbo irankis, kurti judantiems paveiksliukams), nes iki tol tik "little cube" buvau tepadare, naudodamas sia programa, tad man stigo ir ziniu ir praktikos. bet iveikiau visus sunkumus ir galiu pasakyt, kad daug ismokau bedarydamas siai reklamai animacija!:)
Klientams is pirmo karto patvirtino!:)

Visa animacija ir montazas - mano, istorija ir stilius - kitu puikiu dizaineriu!:)
Filmukas animuotas apie menesi.

Labai noreciau padekoti siems asmenims:
Rokui, Aliui, Chjui, Astai, Vaidui, Andriui, Alinai ir kitiems, nors pirsteli pajudinusiems, nuostabiems zmogeliukams, kurie man labai padejo!:)

Tai reklaminis filmukas.
pasiziurekit.
Skanaus:)




ir graziai pateiktas variantas sviezios kavos interneto puslapyje:

http://www.svieziakava.lt/index.php/filmukas/654

1 comment:

Unknown said...

saunuolis!!!:))))))))))didziuojuos tavimi!!