Tuesday, September 9, 2008

Butterfly and flower

LIETUVISKAS ANIMACINIS FILMAS!

,,Butterfly and flower":




Kurejui nera nuostabesnio jausmo uz ta, kuri jis patiria kai pristato savo sukurta darba visuomenei. Si karta pristatysiu animacini filma ,,Drugys ir gele". Zinoma jaudinuosi buti nesuprastas, nes po sia paika istorija slepiasi uzmastuota gili mintis, kuria tikrai ne kiekvienas supras, nes matyt per giliai pateikiau minti ir pan. Gal kam pasirodys, jog sis animacinis filmas nera mano stiliaus ir ne toks kaip visi iki siol (jis tikrai nera pralinksminimui), bet as dar saves ieskau ir butini ismeginsiu ivairias animacijos rusis. ,,Drugys ir gele" - 3D filmas. Tai mano pirmasis toks uzmojis naudojant treciaji matavima, paprastai kuriu tik 2D animacija.

..................................................................................................................

Trumpa istorija apie tai, kad tarp gėrio ir blogio ribos nėra labai didelis skirtumas, kartais niekšybė maskuojasi po gražiausia kauke. Eksperimentis Meinardo Valkevičiaus animacinis filmas. Lietuva.2008.

....................................................................................................................

Created by VDA (Vilnius art academy) student Meinardas Valkevicius. This is 3D experimental animation film. Lithuania. 2008.

....................................................................................................................

Labai noreciau padekoti siems nuostabiems zmonems, be kuriu galbut net nebuciau padares sio filmo:
Aciu, Ausrine, kad privertei mane prisest ir pabaigti si filma. Ir kad palaikei mane nuo pradziu iki galo.
Aciu, Tautvydai, kad padejai man kai nebesusisnekejau su kompiuteriu. Kad visad padedi!
Aciu, Evaldai, uz 3D patarimus, kurie man buvo neikainojmi ir pravers dar ilgam tobulejimui sioje srityje.
Aciu, Jurate Leikaite, uz tai, kad privertei padaryti kazka eksperimentisko, nes tam pats kazi ar buciu ryzesis:D
Ir aciu, Martynai, uz 16:9!:DDDD


Keletas kadru is filmo:



















Priimsiu visokia kritika ir atrasysiu i kiekviena komentara:)
LIETUVA 2008m.

3 comments:

Unknown said...

saunuolelis tu mano:)man jis labai patinka!tavo filmukai juk geriausi:)

Meinardas said...

Aciu,Ausrine:) Tu prisidejai net daugiau nei numanai prie sio filmo!:)

mika said...

Pasigendu Alčiausko komentarų :)
Meinardai, sėkmės, mes tave stebim :)