Tuesday, January 8, 2013

Animatorius Meinardas mano animacija 2012m

Praėjusieji metai man buvo kaip niekad darbštūs. 
Pristatau Jums 2012 metais suanimuotus ar surežisuotus animacinius darbus.


Šiaip visi mano darbai pasiekiami štai čia: www.meinardas.lt
Plius 2012 metaias įkūriau ir animacijos studiją MeinArt!
Daugiau apie studiją: www.meinart.lt


Animatorius Meinardas 2012:

Cicero animacija. Dirbau  prie animacijos kartu su nerealiais PetPunk.

CICERO animation from Meinardas Valkevicius on Vimeo.

Kalėdinis manosios animacijos studijos "MeinArt" sveikinimas. Beveik viską pats padariau. Nuo garso iki animacijos.

MeinArt Kalėdinis Sveikinimas / MeinArt Christmas Greetings from Meinardas Valkevicius on Vimeo.

Prekybos cento "Ozas" TV reklama. Mano pozicija - animacija.

OZAS Kalėdinė reklama from Meinardas Valkevicius on Vimeo.

Moment Credit Kalėdos. Dariau animaciją.

Moment Credit žiema from Meinardas Valkevicius on Vimeo.

Viena sąskaita reklama. Užsiėmiau Art Direction'u ir režisūra.

Viena saskaita from MeinArt on Vimeo.

TEDxYouth@LaisvėsAlėja Animacija. Užsiėmiau viskuo išskyrus muzika.

TEDxYouth@LaisvėsAlėja from Meinardas Valkevicius on Vimeo.

Lesto TV reklama. Mano pozicija animacija ir montažas.

LESTO: kur laimi vagys, pralaimite Jūs from Meinardas Valkevicius on Vimeo.

3Green animacinis filmukas. Mano pozicija režisūra.

3green presentation from MeinArt on Vimeo.


Moment Credit spalis. Dariau animaciją.

Moment Credit spalis from Meinardas Valkevicius on Vimeo.

Moment Credit Rugpjūtis. Dariau animaciją.

Moment Credit Rugpjūtis from Meinardas Valkevicius on Vimeo.

Life Sequences. Vasara savo malonumui dariau.

Life Sequences from Meinardas Valkevicius on Vimeo.

Viesbuciai.lt prezentacija. Mano pozicija buvo Art Direction'as ir režisūra.

Viesbuciai.lt prezentacija from MeinArt on Vimeo.

Studijuok Lietuvoje. Dariau animaciją.

Studijuok Lietuvoje from Meinardas Valkevicius on Vimeo.

Mibson presentation. Atsakingas buvau už režisūra ir truputi animacijos.

Mibson presentation from MeinArt on Vimeo.

Moment Credit nukrito kaina. Dariau animaciją.

Moment Credit. Nukrito kaina from Meinardas Valkevicius on Vimeo.

Vilniaus Energija. Dariau viską išskyrus garsą.

Vilniaus Energija from Meinardas Valkevicius on Vimeo.

Moment credit penktasis gimtadienis. Dariau animaciją.

Moment Credit penktasis gimtadienis from Meinardas Valkevicius on Vimeo.

Darbo partija (Kinetic typography animation). Mano pozicija - dizainas ir animacija.

Darbo partija (Kinetic typography animation) from Meinardas Valkevicius on Vimeo.

Kam to reikia mokyklai?! Dariau dizainus ir animaciją.

Kam to reikia mokyklai?! from Meinardas Valkevicius on Vimeo.

Kam to reikia verslui?! Dariau animaciją ir dizainus.

Kam to reikia verslui?! from Meinardas Valkevicius on Vimeo.


Čia ne visi, bet manau užteks šiam kartui ir tiek :)
Ačiū už dėmesį.

Daugiau mano darbų:
www.meinardas.lt


No comments: