Thursday, December 11, 2008

Meinardas Animation (part 03)



Sveiki dar kartą. Tikriausiai smalsu kaip man sekasi ir kiek jau nuveikiau? Tai žinokite, kad šiandien pakankamai daug pridariau ir manau visai gerai padirbėjau. Mano tas šiandien yra per vakarą, nes dienomis dirbu ( animuoju komercinius projektus Gauminoje). Taigi, šiandien susikūriau dar keltą objektų animacijai ir pasidariau pagrindinį filmo animatą pradžiai. Šiaip filmą esu suskirstęs į tris atskiras dalis. Taip pažiūrėjus iš šalie jau net labai aišku kas čia vyksta ir apie ką eina kalba. Pastebiu ir taimingą, kuris žada pusantros minutės kiną (be titrų). Susimodeliavome vandenį, bet dėl techninių kliučių jo dar išrenderinti nepavyko, bet jis jau yra:) Akmuo nuo krutinės, nes tai buvo ko gero pati sudėtingiausia užduotis šiame filme. Čia jau Evaldo nuopelnas! Liko lygiai savaite iki trečiadienio dešimtos valandos kai teks pristatyti ką esu padaręs, tad dar vis esu stresinėje būsenoje, kuri varžo tiek mano mastymą, tiek ir susikaupimą darbui. Bet nieko, smagiausia tai, kad judu į prieki, o ne stoviu vietoje.

Šios dienos draftukas:



Desertui esu paruošęs kiek senesnę ėjimo animaciją. Draftinę, bet manau taip tik įdomiau:)

Draftinė animacija:


Su Jumis bendraudamas pateikiu koncepcinius piešinius, kurie dar nėra galutiniai ir tikrai gali dar šimtą kartų keistis, tad nenustebkite jei filmas nesutaps su jau pažįstamais herojais.
Abiejų filmų premjera numatyta gruodžio 17d. (trečiadienį), žinau, laiko tikrai jau nedaug liko, bet visi žinome, kad studentui nieko nėra neįmanomo.


Tai tiek šiam kartui. Iki susitikimo:)

Viskas, kąs čia pateikiau, priklauso autoriui ir kopijuoti draudžiama.
Pagarbiai, Animatorius Meinardas.

2 comments:

Unknown said...

jeeee!Kaip nerealu:)))))))))))))))))fainai!taip ir toliau

Meinardas said...

Num pasistengsiu
:))))))))