Friday, December 19, 2008

Meinardas Animation (part 04)

Sveiki. Ilgai nieko apie mane nebuvo girdėti ir regėti. Teisingai supratote, giliai buvau ismigęs į meną. Senai taip nebuvo. Bet šią akimirka jaučiuosi labai gerai, matau finišo tiesiąją ir esu beveik patenkintas tuo, ką padariau. Beveik. Vienas iš filmų jau paruoštas rodymui. Ryt pristatysiu jį Dailės akademijoje. Nežinau kaip reaguos žiūrovai, ka supras, ko ne, tad labai jaudinuosi ir nekantrauju jį atskleisti. Į blogą šiam kartui įdėsiu tik kelis filmo shotus, kad bent susidarytumėte kokia nuotaika vyrauja ir pačią menine stilistika. Kadangi filmu esu dar ne iki galo patenkintas, tai manau po rytojaus sužinosiu kas jame negerai ir tik patobulines įdėsiu čia. Ir pats matau nemažai dalyku, kuriuos tikrai reiktu keisti ar tobulinti. Kaip minėjau, darbą jau pristatysiu ryt, tad turiu ką turiu ir esu tuo beveik patenkintas :) Beje, filmas vadinsis ,,Blyksnis".

Keli kadrai iš mano filmo:

Tiek šiam kartui:) Laukite filmo, turėčiu greitu metu įdėti.

P.S. antrasis filmas dar kūrimo stadijoje, bet mėnesio eigoje ir jis turėtu būti užaigtas. Per ilgai man čia renderina viską. Vien ,,Blyksniui" vieną kadrą renderina daugiau nei dvi minutes, tad niekaip nespėjau. Gerai, kad bent šį išrenderino :)

Su Jumis bendraudamas pateikiu koncepcinius piešinius, kurie dar nėra galutiniai ir tikrai gali dar šimtą kartų keistis, tad nenustebkite jei filmas nesutaps su jau pažįstamais herojais.Abiejų filmų premjera numatyta gruodžio mėnesį, žinau, laiko tikrai jau nedaug liko, bet visi žinome, kad studentui nieko nėra neįmanomo.
Tai tiek šiam kartui. Iki susitikimo:)
Viskas, kąs čia pateikiau, priklauso autoriui ir kopijuoti draudžiama.Pagarbiai, Animatorius Meinardas.

No comments: